Ny Miley Intervju!


Även om hon har fått en del kritik avfyrad åt hennes riktning, så hoppas fortfarande Hannah Montana stjärnan Miley Cyrus att hon kan inspirera barn med både sin TV show och hennes handlingar i det riktiga livet.

I en ny intervju, säger Miley att spela hennes populära Disney Channel karaktär har varit en hjälp för henne att behålla sin förebilds status:

"Så jag tror det har gjort övergången lättare, för jag sa aldrig att jag skulle vara perfekt. Jag har aldrig riktigt varit en person som jag inte är. Jag har alltid varit riktigt ärlig om vem jag är."

"Och ja, jag vill vara en förebild och jag vill att folk ska se upp till mig. Men det betyder inte att jag inte tänker leva så som jag vill, eller inte göra det jag tycker är rätt."

Xoxoo Felicia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0